L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i el Jutjat de Pau canvien el seu horari habitual

Dilluns, 5 d'octubre de 2020 a les 00:00
  • L'OAC de l'avinguda d'en Piera desapareix i l'equipament acollirà només la Policia Local i el Jutjat de Pau.

A partir de divendres 2 d'octubre l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) atendrà presencialment de dilluns a divendres de les 08 a les 15 hores. Els dimarts a la tarda l'atenció presencial serà únicament amb cita prèvia per aquelles persones que no puguin realitzar el tràmit pel matí o electrònicament a través de la seu electrònica. Aquesta reserva es podrà demanar trucant al 93 570 57 32 extensió 1 de dilluns a divendres de 08 a 15h. 

El Jutjat de Pau també modifica el seu horari d'atenció i obrirà els dimarts i els divendres de les 08 a les 15h a l'equipament de l'avinguda d'en Piera, 53. En aquest local quedaran els serveis de Policia Local i Jutjat de Pau, donat el tancament de l'0AC que també hi havia. 

El passat mes de juliol la Junta de Govern Local va aprovar la creació de l’Oficina d’assistència en matèria de registre, tal i com marca la Llei 39/2015, de Procediment Administratiu comú de les administracions públiques, que s’encarrega de registrar electrònicament i digitalitzar la documentació que es presenta davant l’administració, així com assessorar a la ciutadania com pot relacionar-se amb l’administració a traves de la seu electrònica.

Per contactar amb l’OAC:

  • Presencial: a l’edifici de l’Ajuntament, Plaça de l’Ajuntament, 1
  • Telefònicament: 935705732 Ext. 1
  • Correu electrònic: oac@martorelles.cat

Abans de desplaçar-vos a l’ajuntament, podeu trucar i el personal de l’OAC els indicarà si poden fer el tràmit sense necessitat de moure’s de casa.

Darrera actualització: 05.10.2020 | 15:39