Mercat d'intercanvi i segona mà - Inscripció
Regal, bescanvi, compravenda, productes de 2a mà en bon estat oferts per la ciutadania. Segonamà
Aquest tràmit permet fer la inscripció per posar una de les 15 parades al Mercat d’Intercanvi i Segona Mà que es realitzarà el proper 4 de juny de 2022 de 9 a 14h.
L'assignació d’espais es realitzarà segons l'ordre d'inscripció. L’organització podrà realitzar canvis, si així ho creu oportú, per al bon funcionament del mercat.
Termini per a les inscripcions
Del 2 al 27 de maig de 2022
Normativa de referència
Bases reguladores per a la participació al Mercat d’Intercanvi i Segona Mà de Martorelles.
Articles a exposar al mercat
- Han d’estar
- En bon estat.
- Amb una qualitat mínima que permeti la seva reutilització.
- En les condicions de seguretat i higiene que estableixi la normativa sectorial específica.
- Es prohibeixen
- Els articles que no siguin de segona mà, així com la venda professional.
- Els productes perillosos o nocius per la salut, pel benestar de la població, el medi o la qualitat i neteja dels espais públics
- ⇒ Articles que es poden regalar, intercanviar o vendre:
- Llibres
- Discs, DVD’s, pel·lícules
- Instruments musicals
- Material informàtic
- Eines
- Roba i complements
- Material per a nadons i infants
- Parament de la llar
- Petit electrodomèstic
- Material esportiu
- Mobles
- Jocs i joguines
- Monedes, segells, minerals i altres productes col·leccionables
- Material de jardineria i compostatge
- Productes d’elaboració pròpia, no alimentari
- Per altres productes, no contemplats en aquesta relació, cal consultar a l'Ajuntament
- ⇒ Articles que no es poden regalar, intercanviar o vendre
- Aliments
- Animals
Condicions i instal·lació de la parada
- Per cada inscripció, l’organització aportarà 1 taula i 2 cadires per exhibir els articles (se'n podran repartir més als que ho sol·licitin).
- Es poden posar “burros” o altres elements per exposar mentre no es superi l’espai assignat.
- Per carregar i descarregar es podrà estacionar el vehicle davant de l’accés al Pati de la Masia.
- Les persones expositores podran accedir a la seva àrea entre les 8h i les 15h, a partir d'aquesta hora, l'espai haurà d'estar net i lliure.
- L'horari d'obertura al públic serà entre les 9.00h i les 14.00h.
- No està permès muntar més tard o plegar abans de l’horari establert.
- En cas de no poder assistir-hi, es comunicarà un mínim de 48h abans per poder reassignar l’espai.
- En finalitzar el mercat les persones participants han de recollir tots els residus i depositar-los degudament separats en l’àrea d’aportació de recollida selectiva de residus
- Compliment de les mesures sanitàries de seguretat i recomanacions Covid19 emeses pel PROCICAT
El seu incompliment podria comportar l’exclusió de la participació a la propera edició de qualsevol activitat d’aquest caire.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
Un cop finalitzat el període d’inscripció, l’organització confirmarà per correu electrònic o per telèfon (en cas de no disposar de correu electrònic) la inscripció i adjudicació de la parada sol·licitada.
Qui pot sol·licitar-ho:
- La ciutadania, de manera individual o en representació d’una entitat o associació.
- Només es concedirà una parada per persona o entitat / associació.
- Tindran preferència les persones o entitats / associacions de Martorelles.
- Està prohibida la participació de professionals del comerç.
- Les persones menors, hi poden participar, però necessiten l'autorització de la família / tutoria o han d'estar acompanyades per una persona adulta mentre el mercat estigui obert.
Cal aportar:
-
Formulari 2621 d'Inscripció al mercat d'intercanvi i segona mà
- És d'obligat compliment que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament
- En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial