Sol·licitud BAIXA servei de teleassistència
Anul·lació Servei teleassistència.
Tràmit que serveix per sol·licitar la baixa del servei de teleassistència que us comunica, les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any, amb professionals especialistes en oferir ajuda a l’instant i en qualsevol moment.
Abans de realitzar aquest tràmit és imprescindible demanar una entrevista al personal tècnic de les oficines de la Regidoria de Benestar i família al telèfon 93 570 12 52 o al correu electrònic serveisocials@martorelles.cat per valorar la vostra situació, rebre assessorament i resoldre dubtes.
Normativa reguladora
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Les persones que disposen del servei de teleassistència
Cal aportar:
-
Formulari_2858 BAIXA Servei de Teleassistència
- En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
-
Les persones comunicants estan obligades a que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar la seva veracitat
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Premeu el botó -Tramitar ara- Es desplega el formulari web. Empleneu-lo i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-. Per a tramitar necessiteu: un certificat digital com: idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic o CERES
Tramitar ara -
Presencial