Factura electrònica

En aplicació de la Llei 25/2013, de 27 de desembre els proveïdors de l'Ajuntament de Martorelles han de presentar les seves factures en format electrònic.

Beneficis de la factura electrònica

  • Intercanvi d'informació sense errors. Les vostres dades arriben a destí tal com les heu introduït
  • Registre d’entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament. Reducció de l’inici de còmput dels terminis de cobrament
  • Eliminació de les despeses de correu postal i paper

Requisits

Ajuntament de Martorelles. Pl. de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles
NIF - P0811400A
Per a la tramitació de la factura electrònica Codi DIR3
Oficina tramitadora: L01081154
Oficina comptable: L01081154
Òrgan gestor: L01081154

Quan es dóna resposta

Període mig de pagament als proveïdors

Qui pot sol·licitar-ho:

Empreses i professionals que prestin el seus serveis a l'Ajuntament de Martorelles

Canals de tramitació:

Ajuntament

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona
Telèfon: 93 570 57 32
Fax: 93 570 59 64
Adreça electrònica: martorelles@martorelles.cat
Horari:  
OAC - Oficina d'Atenció a la ciutadania oberta de dilluns a divendres de 8h a 15h i també els dimarts a la tarda amb cita prèvia. La resta de serveis, a causa de la Covid-19, cal demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 03.08.2020 | 18:54