Cicle Gaudí: "Tres adioses"

Diumenge, 27 de setembre de 2026 de 19:00h a 21:00h

Una pel·lícula d'Isabel Coixet no recomenada per a menors de 12 anys. 

 

SINOPSI

Basada en el llibre «Tres cuencos: Rituales para un año de crisis», la directora Isabel Coixet fa una adaptació lliure de la novel·la al seu nou film Tres adioses, una pel·lícula que reflecteix la quotidianitat on la vida, la mort, l’humor i la tragèdia es barregen de manera delicada i serena. Després del que semblava una discussió sense importància, Marta (Alba Rohrwacher) i Antonio (Elio Germano) se separen.

Ell, un xef prometedor, es refugia als seus fogons; ella, en silenci, comença a notar alguna cosa més que tristesa… Quan descobreix que darrere hi ha un problema de salut, tot fa un gir inesperat: la malaltia desperta en ella un desig irrefrenable de viure intensament i sense por. 

Amb un repartiment de luxe liderat per la radiant Alba Rohrwacher, Isabel Coixet presenta una bonica i entranyable història sobre la vida, l’amor i aquells moments que determinen els nostres camins i que ho canvien tot per sempre. Un relat que desperta les ganes de viure i de deixar petjada, ple d’humor, sensibilitat i tendresa. 

Més informació

Celler de Carrencà

Avinguda d'en Piera, 3 - 27. Espai de Carrencà - 08107 Martorelles - Barcelona
Telèfon: 93 579 12 66
Horari:  
Depenent de les activitats que s'hi realitzen. Horari de les oficines municipals: dilluns a divendres de 8 a 14h. Les oficines resten tancades del 3 fins el 23 d'agost
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 14.09.2026 | 11:47