Actualització Prealerta per salut pública
- Seguiment de les actuacions per restablir la salubritat i garantir la restauració de l’espai afectat
Avui, 25 de juny, s’ha reunit el Comitè Municipal d’Emergències, format per l’alcalde, els regidors, els tècnics municipals, la Policia Local i l’empresa afectada del polígon industrial, per avaluar la situació i planificar els propers passos a seguir.
Des d’un primer moment, l’Ajuntament va instar l’empresa a retirar tota l’acumulació de material que tenia a l’exterior de la nau, ja que provocava un problema de salubritat per als veïns i veïnes i un increment del nombre de mosques.
Des del passat 23 de juny, l’empresa ha retirat una part del material que acumulava a l’exterior, a instàncies de l’Ajuntament, a causa de l’incompliment dels paràmetres urbanístics. Tanmateix, ha instal·lat trampes de feromones en diferents zones de la parcel·la i ha dut a terme diverses fumigacions.
Aquest comitè es reunirà diàriament per tal de fer-ne el seguiment i garantir l’execució de la restauració de l’espai dins del termini establert.