Factura electrònica
En aplicació de la Llei 25/2013, de 27 de desembre els proveïdors de l'Ajuntament de Martorelles han de presentar les seves factures en format electrònic.
Beneficis de la factura electrònica
- Intercanvi d'informació sense errors. Les vostres dades arriben a destí tal com les heu introduït
- Registre d’entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament. Reducció de l’inici de còmput dels terminis de cobrament
- Eliminació de les despeses de correu postal i paper
Requisits
-
En el moment de fer la factura s'han d'incloure les següents dades fiscals de l'Ajuntament
Ajuntament de Martorelles. Pl. de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles
NIF - P0811400A
Per a la tramitació de la factura electrònica Codi DIR3
Oficina tramitadora: L01081154
Oficina comptable: L01081154
Òrgan gestor: L01081154
Quan es dóna resposta
Qui pot sol·licitar-ho:
Empreses i professionals que prestin el seus serveis a l'Ajuntament de Martorelles
Canals de tramitació:
- Telemàticament
La plataforma E-FACT posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
Tramitar ara