Oficina Atenció Ciutadana OAC

Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Registre general documents. Padró habitants. Informació administrativa. Oficina Atenció Ciutadania. Registre documents

Facilita informació del poble i de l'Ajuntament. S'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i a les empreses que requereixen serveis, realitzar tràmits i/o gestions.

Línies de servei:

  • Informació general del municipi
  • Informació dels serveis municipals
  • Canalització de suggeriments i queixes
  • Inici de gestions i tràmits amb l'Ajuntament
  • Registre general d'entrada i sortida de documents
  • Gestió del padró d'habitants

Persones destinatàries:

Ciutadania

Cost:

Gratuït 

Àrea responsable:

Administració central 

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 570 59 64
Adreça electrònica: oac@martorelles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 15h. De dilluns a divendres de 15h a 16h amb cita prèvia. Els dimarts de 15h a 18'30h, excepte de l’1 de juny al 30 de setembre amb cita prèvia fins a les 16h.
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 09.06.2022 | 17:47