Servei de gestió i tramitació de consultes i reclamacions de consum

Drets i garanties consum. Unitats Mobils d'Atenció al Consumidor (UMIC). Oficina Mòbil d'Atenció al Consum. Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC)

Servei dirigit a defensar els drets de les persones consumidores i usuàries amb la intenció de procurar la millora de la seva qualitat de vida.

Atenció i assessorament presencial i personalitzat a la ciutadania, en l'àmbit de la defensa dels seus drets com a consumidors, mitjançant les visites que les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor fan als municipis. Les visites es programen trimestralment, atenent les característiques del municipi i la demanda ciutadana coneguda. En la programació es tindrà en compte la freqüència de visites anteriors.

Línies de servei

  • S’ofereix informació, orientació i assessorament a les persones consumidores i usuàries.
  • Recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions a la Generalitat de Catalunya (es proporciona l’imprès per a tramitar-les).
  • Organització de cursos de formació en temes de consum.

Consulteu el proper dia i hora de visita de l’Oficina mòbil d'informació al consumidor

A l'avinguda d'en Piera, 51

Persones destinatàries:

Persones consumidores i usuàries


Cost:

Gratuït


Àrea responsable:

Regidoria de Comerç


És un servei obligatori:

No

Policia Local Martorelles

Avinguda d'en Piera, 51 - 08107 Martorelles - Barcelona
Telèfon: 93 579 21 23
Adreça electrònica: mar.policia@martorelles.cat
Horari:  
Horari d'atenció oficina: de 08 a 20h
Emergències: 24 hores
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 24.10.2025 | 16:39