Servei de gestió i tramitació de consultes i reclamacions de consum
Drets i garanties consum. Unitats Mobils d'Atenció al Consumidor (UMIC). Oficina Mòbil d'Atenció al Consum. Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC)
Servei dirigit a defensar els drets de les persones consumidores i usuàries amb la intenció de procurar la millora de la seva qualitat de vida.
Atenció i assessorament presencial i personalitzat a la ciutadania, en l'àmbit de la defensa dels seus drets com a consumidors, mitjançant les visites que les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor fan als municipis. Les visites es programen trimestralment, atenent les característiques del municipi i la demanda ciutadana coneguda. En la programació es tindrà en compte la freqüència de visites anteriors.
Línies de servei
- S’ofereix informació, orientació i assessorament a les persones consumidores i usuàries.
- Recepció, gestió i tramitació de les denúncies i reclamacions a la Generalitat de Catalunya (es proporciona l’imprès per a tramitar-les).
- Organització de cursos de formació en temes de consum.
Consulteu el proper dia i hora de visita de l’Oficina mòbil d'informació al consumidor
A l'avinguda d'en Piera, 51
Persones destinatàries:
Persones consumidores i usuàries
Cost:
Gratuït
Àrea responsable:
Regidoria de Comerç