Cerimònia casament civil

Matrimonis. Cerimònies civils

Tràmit de sol·licitud de celebració de casament civil a l'Ajuntament de Martorelles.

L'Alcalde/essa és qui té la potestat de celebrar casaments civils. Pot delegar la funció en els Regidors/res, Tinents/tes d'Alcalde i Caps de l'Oposició.

Requisits

Per poder tramitar la sol·licitud de casament a l'Ajuntament prèviament cal:

  • Tramitar l'expedient i autorització de matrimoni al Jutjat de Pau - Registre Civil de Martorelles
  • Haver liquidat la taxa de celebració de matrimoni (Gaudiran d’una bonificació del 100%, aquelles parelles que acreditin, mitjançant un volant d’empadronament,  que, com a mínim, un dels contraents resideix a Martorelles amb una antiguitat mínima de sis mesos)

Normativa reguladora

Ordenança fiscal número 13 - Taxa per la celebració de matrimonis i cerimònies civils a l'Ajuntament

Quin cost té:

Gratuït si la cerimonia es celebra al Jutjat de Pau. Si es celebra al Celler de Carrencà o a l'edifci de l'Ajuntament segons l’establert a l’ordenança fiscal 13 - Taxa per la celebració de matrimonis i cerimònies civils a l'Ajuntament

Qui pot sol·licitar-ho:

Tota persona major d'edat o menor d'edat emancipada.
Prèviament s’ha de tenir obert l’expedient matrimonial al Jutjat de Pau.

Cal aportar:

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les Oficines d'Atenció a la Ciutadania -OAC-

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 570 59 64
Adreça electrònica: oac@martorelles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 15h. Amb cita prèvia de 15h a 16h i els dimarts de 16h a 18:30h.
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 18.06.2021 | 21:05