Presentació al concurs del cartell de Festa Major 2025
Cartell Festa Major 2025
Tràmit que serveix per participar en el concurs del cartell de Festa Major 2025. El disseny que resulti guanyador es farà servir pel cartell i un programa de mà, sense perjudici de realitzar altres elements de difusió.
Quantia del premi
1.500€
Requisits
- Les persones participants podran presentar un màxim de dues obres al concurs.
- La temàtica del concurs és lliure, i s'hi ha de fer constar obligatòriament el text: "Festa Major de Martorelles, les dates i any de la convocatòria".
- Característiques que han de reunir els cartells:
- Ha de ser ORIGINAL I INÈDIT
- De tècnica lliure.
- No s’acceptaran, en cap cas, cartells que, per a la seva creació, hagin fet servir la intel·ligència artificial.
- Les obres han d’incloure l'escut oficial de l'Ajuntament de Martorelles, que es pot descarregar a: http://www.martorelles.cat/escutoficial
- Els drets sobre les imatges exposades al cartell han de ser propietat l'autor/a. En el supòsit que hi hagi una vulneració de drets de tercers sobre aquestes imatges, l'autor/a serà responsable i exonera l'Ajuntament de Martorelles de tota responsabilitat.
Criteris del jurat per a la valoració de les obres.
La puntuació màxima serà de 10 punts, ponderada de la següent manera:
- Qualitat artística, originalitat, llegibilitat i capacitat de divulgació de l’obra presentada - fins a quatre punts.
- Inclusió d’elements que mostrin la diversitat del teixit associatiu existents - fins a dos punts.
- Inclusió en el cartell de motius o imatges que puguin associar-se a la història i al patrimoni de Martorelles - fins a quatre punts.
Qui hi pot participar
Tota persona física major de 18 anys o jurídica que no hagi estat implicada en la definició o preparació d’aquest concurs.
La participació en el concurs suposa
- L'acceptació integra d'aquestes bases
- La submissió expressa a les decisions interpretatives del jurat
- L'acceptació, en cas de ser l'obra guanyadora, de realitzar pel mateix valor del premi, el disseny i maquetació del programa de la Festa Major de Martorelles, disseny de pancartes, anuncis per a la premsa escrita i contingut a les xarxes socials.
Termini de presentació
Entre el 14/05/2025 i el 06/06/2025
Normativa reguladora per a l'atorgament del Concurs del Cartell de Festa Major de l'Ajuntament de Martorelles
Cal aportar:
-
Documentació a presentar per persones físiques
- Documentació que acrediti la identitat (DNI, NIE o passaport)
- Dades de contacte de l'autor/a (adreça, telèfon i adreça electrònica)
- Declaració responsable de la concurrència dels requisits per poder obtenir
la condició de beneficiari/ària.
- Certificacions d’estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social o document signat autoritzant a l’Ajuntament de Martorelles a fer la consulta pertinent -
Documentació a presentar per persones jurídiques
- Fotocòpia del DNI del/de la representant legal.
- Escriptura de constitució o Estatuts.
- Poders de representació i/o certificat expedit pel/per la Secretari/ària de l’entitat que acrediti la representació legal del/de la sol·licitant.
- Fotocòpia del Número d'Identificació Fiscal de l’entitat peticionària.
- Declaració responsable de la concurrència dels requisits per poder obtenir la condició de beneficiari/ària.
- Certificacions d’estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
- Declaració responsable relativa a les retribucions anuals dels òrgans de direcció o administració, si són beneficiàries d’una subvenció d’import superior als10.000€.
-
Caldrà trametre l’arxiu amb la imatge del cartell en format JPG (Mides: 820 x 1171 píxels. Resolució: 72 píxels/polsada. Pes màxim: 2MG).
Posteriorment, la persona que guanyi el concurs haurà de lliurar els arxius originals i en obert de l’obra en format Photoshop, Illustrator o InDesign amb tots els elements que configuren l'obra (tipografies, imatges...) per fer les adaptacions que es considerin.
- L'organització podrà posar-se en contacte amb les persones participants per requerir la informació i documentació complementària que consideri convenient i que no hagi estat lliurada.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial