Presentació de documents a altres administracions

Finestreta única. Tràmits entre administracions. Finestra única 

Tràmit que serveix per trametre en nom vostre escrits, comunicacions o sol·licituds adreçades a altres administracions públiques com la Generalitat de Catalunya, altres ajuntaments o ens públics locals, l’Administració General de l’Estat, comunitats autònomes...

Normativa reguladora

Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Qui pot sol·licitar-ho:

Ciutadania

Cal aportar:

  • Les persones comunicants estan obligades a que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar la seva veracitat


  • Per fer la sol·licitud presencialment - S'ha d'emplenar aquest formulari

    Que s'ha de presentar al registre municipal

  • Per fer la sol·licitud electrònicament

    Empleneu el formulari web que es desplega al seguir les instruccions de l'apartat -Telemàticament- d'aquesta mateixa pàgina

  • Indiqueu a la instància l'Administració en concret a la que desitgeu fer arribar la documentació
  • En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa

Canals de tramitació:

  • Presencial

OAC - Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08107 Martorelles - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 570 57 32 Ext.1
Fax: 93 6818726
Adreça electrònica: mar.oac@martorelles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 8h a 15h. Dimarts a la tarda amb cita prèvia, excepte del 5 al 30 d'agost de 8h a 14h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 24.10.2022 | 18:11