Sol·licitud d'Informe d'accident de trànsit
Petició d'informe d'accident de circulació. Accident trànsit. Accident vehicles. Accident circulació. Informe assegurança. Informe asseguradora
Aquest tràmit serveix per demanar una còpia de l'informe tècnic d'un accident assistit per la Policia Municipal de Martorelles previ pagament d'una taxa.
Com es gestiona aquest tràmit
- Us heu de posar en contacte amb la policia per saber si es va fer informe de l'accident que vàreu patir en aquest correu
- Si us dieuen que sí, podeu tramitar aquesta -Sol·licitud d'informe d'accident de trànsit-
Normativa reguladora
Ordenança fiscal número 23 Taxa per expedició de documents administratius Aquesta ordenança, pel que fa a la sol·licitud d'informe d'accident de trànsit, està pendent de ser modificada en base a la Llei 5/2025, de 24 de juliol, per la qual es modifica el text refòs de la llei sobre responsabilitat civil i assegurança en la circulació de vehicles a motor, aprovat pel Reial Decret Legislatiu 8/2004, de 29 d'octubre i la Llei 20/2015, de 14 de juliol d'ordenació, supervisió i solvència de les entitats asseguradores i reasseguradores. Mentrestant, ens regirem per la citada Llei 5/2025, en la que s'indica que es facilitaran de forma gratuïta els informes d'accident de trànsit.
Quin cost té:
És gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Persones físiques, jurídiques, entitats o professionals que justifiquin la necessitat de l'informe
Cal aportar:
-
Formulari 2950 Informe d'accident de trànsit
- Si actueu en representació legal de la persona sol·licitant, cal presentar la documentació acreditativa
- És obligat que la documentació i les dades siguin certes i a facilitar la informació requerida per l'Ajuntament.
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial