Subvencions entitats. Subvencions associacions
Les entitats i associacions sense ànim de lucre inscrites al Registre Municipal d’Associacions i Entitats de l’Ajuntament de Martorelles poden sol·licitar subvencions econòmiques per cobrir una part de la despesa dels projectes o activitats que organitzen.
Gratuït
Com a màxim 30 dies hàbils a comptar des de la data de tancament del període de presentació dels projectes. Un cop acordada la concessió de les subvencions es notificaran a les entitats o associacions en un termini màxim de 10 dies des de la data d’aprovació de la resolució.
L' entitat o associació que reuneixi les següents condicions: a) No tingui afany de lucre. b) Estigui legalment constituïda i inscrita al Registre Municipal d’Entitats i Associacions d’aquest Ajuntament. c) Estigui degudament registrada i actualitzada al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya o al registre estatal del qual depengui. d) Hagi justificat degudament les subvencions concedides en edicions anteriors, dins el termini marcat en la convocatòria anual corresponent. e) Disposi d’una pòlissa de responsabilitat civil en vigor per a l’activitat amb una cobertura mínima de 300.000€ per un mínim de 100 persones. f) Hagi realitzat l’activitat que fonamenta el seu atorgament, sempre que no estigui afectada per cap de les prohibicions contingudes a l’art.13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, de la Llei General de Subvencions. No poden sol•licitar les subvencions les entitats o associacions que no respectin l’actual marc democràtic com la Declaració Universal dels Drets Humans i altres de naturalesa similar o bé que practiquin actuacions xenòfobes, racistes, homòfobes, misògines o discriminin per raons de gènere.
Còpia dels certificats negatius del Registre Central de Delinqüents Sexuals de tots els professionals i voluntaris
Es requerirà a l’entitat beneficiària que, en el termini de deu dies hàbils a partir del dia següent a la notificació, procedeixi a la seva rectificació o a les esmenes necessàries, amb la indicació que, si no ho fa així, s’entendrà per desistida la sol•licitud
Amb informació general
Amb informació concreta de cada projecte. Empleneu un model per cadascun (Com a màxim es poden presentar 3 projectes per entitat o associació)
1. Còpia del rebut bancari conforme s’ha pagat la pòlissa d’assegurança de l’any en curs 2. Acta de l’Assemblea General amb data anterior a la sol·licitud de la subvenció. S'hi han d'aprovar els comptes de l’any anterior amb el detall dels comptes aprovats. L'assemblea es pot fer presencial o virtualment 3. Còpia del DNI de la persona representant legal que signa la sol·licitud** 4. Còpia del número d’identificació fiscal de l’entitat peticionària** 5. Còpia de certificat vigent emès pel Departament de Justícia, on es designen els càrrecs directius** 6. Còpia de la pòlissa d’assegurança** 7. Comunicació de la relació de les persones delegades del menor de la vostra entitat **No caldrà presentar la documentació requerida als apartats 3, 4, 5, 6 ni el-Formulari 1742 Sol·licitud alta o modificació dades bancàries dels creditors- sempre que ja estigui a disposició de l’Ajuntament i no s’hagi produït cap modificació amb posterioritat a la presentació de la sol·licitud de subvenció
És la presentació del dia de la reunió
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-