Taxa de residus reduïda
Aquest tràmit permet la reducció de l'import de la taxa en funció del nivell de renda de la família o unitat de convivència. La renda anual de tots els membres de l'habitatge és una variable que s’ha considerat per a poder aplicar bonificacions de fins el 90%.
Normativa de referència:
Termini de presentació
28 de febrer
Altres avantatges econòmics
Aquesta mateixa taxa també ofereix la possibilitat de beneficiar-vos de 4 tipus de bonificacions més per:
◦ Recollida de mobles i trastos vells
◦ L'ús de la deixalleria
◦ El compostatge de residus orgànics
◦ La participació en activitats ambientals
Els 4 tipus de bonificacions podran sumar fins a un màxim de reducció de la tarifa del 40%.
Quin cost té:
Depèn de la reducció que us pertoqui
Quan es dóna resposta:
Un cop feta la valoració del vostre nivell de renda s'emetrà un informe a l'Organisme de Gestió Tributària. Si teniu dret a la reducció, s'aplicarà automàticament.
Qui pot sol·licitar-ho:
Unitats familiars o de convivència de Martorelles.
Cal aportar:
- Formulari 2114 Sol·licitud taxa de residus reduïda
Si ens doneu permís, aquest formulari inclou una autorització per tal que l'Ajuntament pugui consultar a l’Agència Tributària les vostres dades fiscals i, si és el cas, aplicar-vos directament la reducció corresponent.
- Documentació a aportar en cas d'oposar-se a la consulta de dades
- Còpia de document d'identitat de la persona sol·licitant.
- Còpia de l'últim rebut d'escombraries pagat.
- Volant d'empadronament col·lectiu.
- Certificat d'ingressos de la unitat familiar (tots els membres en edat de treballar que constin al volant de convivència).
- Justificant d'ingressos de la Seguretat Social (jubilació o pensió).
- Justificant d'alta al Servei d'ocupació com a demandant de treball.
- Justificant de no percebre cap subsidi per desocupació.
- Justificant d'ingressos per subsidi de desocupació. - Si la persona sol·licitant és llogatera de l'habitatge i la propietat repercuteix la taxa al preu del lloguer
Contracte de lloguer on consti la distribució de les despeses de la vivenda
- Les persones Sol·licitants estan obligades a que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar la seva veracitat
Canals de tramitació:
- Telemàticament
Al -Tramitar ara- es desplega el formulari web. Empleneu-lo i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-. Per a tramitar en línia necessiteu un certificat digital com: idCAT, DNI electrònic o CERES
Tramitar ara - Presencial