L’Ajuntament promou una enquesta per avaluar el servei prestat per l’OAC

Dimarts, 2 d'agost de 2022 a les 00:00
  • El qüestionari estarà actiu fins a finals de setembre i es pot respondre a través d'un formulari online o bé en format paper a la seu de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.

El Servei d'Assistència a l'Organització de la Diputació de Barcelona ha posat a diposició de l'ajuntament  una enquesta online sobre l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC). 

Les valoracions obtingudes permetran actualitzar la Carta de Serveis i avaluar el compliment dels compromisos adquirits en el document. 

El qüestionari estarà actiu fins a finals de setembre i es pot respondre a través d'un formulari online o bé en format paper a la seu de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.

El qüestionari demana a la ciutadania que valori del 0 al 10 l’atenció rebuda a través dels diferents canals: presencial, telefònic i per correu electrònic. També el temps d’espera fins a ser atès presencialment un cop s’arriba a l’OAC, la competència professional del personal, si el tracte rebut ha estat correcte i agradable i la qualitat de la informació rebuda. 

Fer l'enquesta

 

Darrera actualització: 02.08.2022 | 12:26