Volant d'empadronament. Volant de convivència. Padró d'habitants
Volant padró habitants. Volant convivència. Volant residència. Volant empadronament
Tràmit que serveix per demostrar que, segons les dades actuals existents (el dia que es fa el volant) al Padró Municipal d'Habitants, una persona o varies viuen en un habitatge concret de Martorelles.
Quan aquest tràmit afecta a més d'una persona, cal emplenar l'Autorització de la cessió de dades d'empadronament de cada persona que viu al domicili (que trobareu en aquesta mateixa pàgina).
Validesa del volant d'empadronament
3 mesos des de la seva expedició.
Quan es pot presentar
Tot l'any
Normativa de referència
- Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les comunitats autònomes i les entitats locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel qual es modifica el Reglament de població i demarcació territorial de les entitats locals aprovat per Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol habitant de Martorelles major d'edat
Cal aportar:
-
TD01- Autorització de cessió dades d'empadronament de persones MAJORS D'EDAT
(Si és el cas)
-
TD01- Autorització de cessió dades d'empadronament de persones MENORS D'EDAT
(Si és el cas)
-
Document acreditatiu d'identitat de totes les persones interessades empadronades al domicili
DNI o passaport o permís de residència
- En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
- Les persones comunicants estan obligades a que la documentació aportada i les seves dades siguin certes i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per tal de comprovar la seva veracitat
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara