Subvencions comerços. Subvencions serveis. Ajuts comerciants. Ajudes comerços. Ajudes botigues. Ajudes serveis. Ajuts activitats comercials. Ajuts comerços
Aquest tràmit serveix per ajudar als comerços i serveis de Martorelles a adaptar-se a l'entorn canviant del mercat. L'objectiu és donar-los un impuls tecnològic per millorar la seva competitivitat i assegurar la rendibilitat dels negocis. Les despeses subvencionables s'han d'haver executat i tenir la seva corresponent factura entre l’1 de desembre de 2023 i el 19 de desembre de 2024, data límit en la que els beneficiaris poden presentar la justificació corresponent.
En cas de realitzar obres, cal haver tramitat una comunicació d'obres o llicència urbanística i haver complert amb tots els requisits exigits. L'incompliment de terminis, obres no declarades, obres executades abans d'obtenir la llicència... implica la pèrdua de la subvenció.
A partir del 10 de desembre i fins el 13 de desembre de 2024. En cas que la persona sol·licitant presenti més d’una petició, només es tindrà en compte la primera que s’hagi entrat al registre d’entrada.
L'Ajuntament donarà resposta a totes les sol·licituds de forma individual el 16 de desembre de 2024.
S'ha de presentar entre el 17 i el 19 de desembre us informaran de si tot està correcte.
Un cop presentada la justificació, si està tot conforme, es farà una transferència bancària al número de compte que ens haureu indicat prèviament.
Bases reguladores per a la convocatòria d’ajuts per impulsar l’actualització tecnològica i millora dels establiments comercials i de serveis de Martorelles
Gratuït
• Persones físiques o jurídiques que han desenvolupat una activitat comercial i/o de servei al terme municipal de Martorelles abans de l'entrada en vigor d'aquesta convocatòria. • Establiments legalment constituïts i registrats en el registre corresponent. • Activitats que tinguin llicència o, si escau, comunicació, si són preceptives. (En cas de successió, per qualsevol títol, en la titularitat de l'activitat econòmica, la condició de persona beneficiària serà transmissible a la nova persona titular de l'activitat). NO poden beneficiar-se de la subvenció: • Comerços minoristes amb superfície de local superior a 250 m2. • Comerços majoristes. • Entitats bancàries. • Empreses amb volum de negoci superior a 500.000 euros. • Activitats realitzades fora d'establiment permanent. • Activitats realitzades en establiments no oberts al públic.
a) Projecte i pressupost de l'actuació a realitzar. b) Fotografies de l'estat del local abans de les millores. c) Model de declaració censal d'alta d'activitats econòmiques. d) Declaració jurada de no tenir inhabilitació per obtenir subvencions de les administracions Públiques. e) Declaració de no tenir deutes amb la Hisenda Pública, d'estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social i amb la fiscalitat de l’Ajuntament.
a) Relació classificada de les despeses b) Factures o documents justificatius de la realització de la despesa. (Justificant d’abonament de la factura de la banca on-line en cas de transferència, factura degudament numerada i segellada conforme s'ha pagat en cas d’abonament en efectiu). c) Relació detallada d'altres ingressos o subvencions que hagin finançat l'activitat subvencionada amb indicació de l'import i la seva procedència. d) Fotografies de l'estat final, una vegada executat el projecte.
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-