Llicència urbanística de sanejament. Llicència d'obres de sanejament
Connexió clavegueram. Obres sanejament. Canalització obres serveis de sanejament
- Ordenança fiscal número 5 - Impost sobre construccions instal·lacions i obres
- Ordenança fiscal número 9 - Taxa per l'ocupació de terrenys d'ús públic amb mercaderies materials de construcció, runes, tanques, puntals, estintols, bastides i altres instal·lacions anàlogues
- Ordenança fiscal número 22 - Taxa per a llicències o la comprovació d'activitats d'urbanisme
Les obres s’executaran amb estricte subjecció a les normes legals i reglamentàries d’aplicació i al projecte i plànols aprovats. Tota variació posterior només es portarà a terme amb la prèvia conformitat de l'Ajuntament.
Per qualsevol dubte podeu contactar
Quin cost té:
Segons el que s'estableix a les ordenances fiscals número: 5, 9 i 22
Qui pot sol·licitar-ho:
Tota persona propietària, promotora de l'obra o degudament autoritzada
Cal aportar:
-
Formulari 2436 Sol·licitud llicència d'obres
(Inclou una graella per calcular el cost)
-
Formulari TD20-025 Nomenament de la constructora
-
Formulari TD99-104 Declaració responsable de la persona tècnica
La renúncia o inhabilitació del personal tècnic o facultatiu de la direcció de l’obra o direcció executiva implica la immediata i total paralització de l'obra fins que es substitueixi per un altre.
- Justificant del pagament de les taxes corresponents
- Pressupost detallat per partides
-
Altra documentació a aportar
- Plànol planta de l’àmbit de la via pública afectat per la dotació de serveis (cal dibuixar els elements existents i les modificacions proposades), que incorpori l’arbrat i altres elements de mobiliari urbà existents, enllumenat, guals...
- Plànol planta i característiques de la connexió a la xarxa de clavegueram municipal.
- Secció transversal de la vorera amb la proposta de col·locació de serveis, d’aigua, gas, telefonia i baixa tensió.
- Plànols d’assessorament de les companyies per la seva aprovació. -
Si les obres impliquen la retirada d'amiant
- Comprovant de l'autorització de la retirada per part del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya
- Contracte d'acceptació de residus -
Les persones sol.licitants estan obligades a que la documentació aportada
- Estigui signada per personal tècnic qualificat, visada o amb document equivalent justificatiu
- Sigui veraç i a facilitar tota la informació requerida per l’Ajuntament per fer les comprovacions que consideri oportunes - En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa
Canals de tramitació:
-
Telemàticament
Per fer la tramitació telemàticament heu de: 1er Prémer el botó verd de -Tramitar ara- que hi ha a sota, en aquesta mateixa pantalla. 2n Connectareu amb la seu electrònica. 3er Seleccioneu instància genèrica- i premeu el botó verd -Tramitar- 4rt Veureu una nova pantalla, premeu el botó blau -Seleccionar mètode d'identificació- 5è Seleccioneu qualsevol certificat digital vàlid, com per exemple: l'idCAT mòbil (al final d'aquesta pàgina hi ha informació de com aconseguir-lo), DNI electrònic, CERES, clave 2.0, etc. 6è Empleneu el formulari d'instància genèrica i adjunteu la documentació relacionada a l'apartat -Cal aportar-
Tramitar ara -
Presencial